Trendurile vestimentare

Noi, oamenii, suntem „animale sociale” si ne dorim sa fim “recunoscuti” in multime.

Cele mai noi, cele mai hot, “cele mai cele” trenduri ne captiveaza intotdeauna atentia… Dar de ce?
Pentru ca avem “puseuri de pasiune”, impulsuri pe care ni le trimite creierul in speranta ca, intr-un fel sau altul, vom atrage atentia.

In 2006, Dr. Nixo Bunzeck si Dr. Emrah Duzel, au demonstrat ca “substantia nigra – substanta neagra”, asociata la nivel cerebral cu recompensa si miscarea, este stimulata atunci cand i se prezinta ceva nou.

Daca tratam problema din perspectiva evolutiva, acest lucru se explica destul de simplu: atunci cand apare un stimul nou in mediul in care ne ducem existenta, trebuie sa ii intelegem beneficiile sau dezavantajele – chiar daca o facem in mod inconstient.

Studiul mai arata ca, intotdeauna vom cauta noutatea cu scopul de a primi… ai ghicit!… un premiu!
Asadar, lucrurile noi si atractive ne dau un soi de „bucurie neuronala”, chiar si prin simplul procesul de invatare – trendurile fiind si o sursa pentru o posibila reinventare, nu doar de noutate. Practic, in momentul in care ne inoim garderoba, ne reinventam! Doar ca nu putem tine intotdeauna pasul cu trendurile, iar asta poate crea stari de frustrare si anxietate – de cele mai multe ori financiara.

london-fashion-week-trends-spring-2017-feat

E foarte clar ca trendurile „vin si pleaca”, dar traim vremuri in care ai avantajul de a putea alege piese cat se poate de diferite, din perioade diverse, pe care sa le treci prin filtrul personal, astfel incat ele sa devina parte din stilul tau propriu.
Acesta ar putea fi mesajul tau catre lume! Iar posibilitatile de afirmare ar deveni nenumarate, doar prin alegerile pe care le faci – de data aceasta, in mod constient!
🙂

New_York_Fashion_Week_spring_2017_fashion_trends

Credit foto: womens-fashion.net , WEB

Ti-a placut? Da mai departe:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter